Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2013


Απίστευτο!! Ο κουνιάδος της Britney Spears αποκάλυψε ότι είναι ο πατέρας του παιδιού της!!



Αυτή την εβδομάδα η Βritney Spears είναι στο επίκεντρο των διεθνών media αλλά για όλους τους λάθους λόγους!

Είναι σίγουρο πως η 32χρονη star δεν απολαμβάνει τις ωραιότερες γιορτές της ζωής, καθώς βλέπει την προσωπική της ζωή να γίνεται πρωτοσέλιδο με μια είδηση σοκ, αλλά και τα επαγγελματικά της να έρχονται αντιμέτωπα με μια απόρριψη εκατομμυρίων. 
Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή. 
Πριν λίγες μέρες, ο Christopher Federline, ο αδερφός του πρώην συζύγου της, Kevin βγήκε σε γνωστό gossip περιοδικό και από το πουθενά τάραξε τα ηρεμία της οικίας Spears. 
Ο Christopher ανέφερε στο περιοδικό: "Είχε έρθει στο σπίτι του αδερφού μου για να πάρει τα παιδιά. Στο τραπέζι βρισκόταν το πορτοφόλι μου. Η Britney το άνοιξε και πήρε την πιστωτική μου κάρτα. Όταν της είπα τι κάνει, εκείνη με απείλησε ότι αν έλεγα οτιδήποτε θα έλεγε σε όλο τον κόσμο, ότι είμαι ο πατέρας του Sean Preston και όχι ο αδερφός μου"! 

"Ναι, έχω κοιμηθεί με την Βritney και εγώ είμαι ο πραγματικός πατέρας, αλλά ο κόσμος δεν χρειάζεται να το μάθει", παραδέχτηκε και προφανώς θέλει να το μάθει όλος ο κόσμος. 
"Όταν την ξαναπήρα τηλέφωνο για την πιστωτική κάρτα μου είπε και πάλι ότι θα αποκαλύψει στον Κevin, ότι έχουμε κάνει σεξ ενώ ήταν παντρεμένη μαζί του". 
Για την εγκυρότητά της είδησης να προσθέσουμε ότι όπως ο Κevin Federline ήταν ένας άνθρωπος που γνώρισε τη δημοσιότητα μέσω της Britney και έβγαλε από τον γάμο τους πολλά χιλιάδες δολάρια, δεν έχουμε κανέναν λόγο να μην πιστέψουμε ότι και ο αδερφός του επιθυμεί να κάνει ακριβώς το ίδιο. Όσο για τα επαγγελματικά της, για πρώτη φορά η pop star καλείται να αντιμετωπίσει την πρώτη απόλυση της καριέρας της. 
Οι πληροφορίες λένε ότι χάνει την καρέκλα του κριτή από το talent show, "Χ Factor", καθώς το μεγάλο αφεντικό Simon Cowell δεν έμεινε από τις επιδόσεις της στο show. Όταν της έκλεισε συμβόλαιο για 15 εκατομμύρια δολάρια για να την πείσει να γίνει κριτής, περίμενε να δει την τρελή Britney, αλλά τελικά είδε την σοβαρή και άρα βαρετή πλευρά της star. Τα αναμενόμενα νούμερα δεν ήρθαν κι έτσι η Spears θα κοπεί από την εκπομπή την επόμενη χρονιά, όπως ακριβώς και μερικοί άφωνοι συμμετέχοντες.