Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013


Το βάναυσα ειλικρινές βιογραφικό φοιτητή για το οποίο μιλάει όλη η Wall Street



Μια διαφορετική προσέγγιση επέλεξε ο φοιτητής ενός Αμερικάνικου πανεπιστημίου προκειμένου να βρει δουλειά μαθητευόμενου στην Wall Street. Συγκεκριμένα αποφάσισε να είναι εντελώς ειλικρινής....

«Το ονομά μου είναι ΧΧΧ και είμαι φοιτητής σε τμήμα Οικονομικών επιστημών. Γνωριστήκαμε πριν από δυο καλοκαίρια σε μια κοινωνική εκδήλωση και θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που διαθέσατε το χρόνο να μου μιλήσετε εκείνο το βράδυ.
Ο λόγος που σας γράφω είναι γιατί ενδιαφέρομαι για θέση μαθητευόμενου στο γραφείο σας. Γνωρίζω ότι είναι εντελώς ασυνήθιστο να δώσετε μια τέτοια θέση σε φοιτητές από μέτρια πανεπιστήμια, όπως το δικό μου, αλλά ελπίζω να κάνετε μια εξαίρεση.
Με ενδιαφέρει πολύ ο τομέας των χρηματοικονομικών και θα ήθελα πολύ να μάθω περισσότερα για αυτόν από εσάς. Δεν έχω κανένα ηθικό ενδοιασμό να τρέξω να σας φέρω καφέ, να σας γυαλίσω τα παπούτσια ή να δουλέψω σχεδόν τσάμπα. Για να είμαι ειλικρινής το μόνο που με νοιάζει είναι να μάθω όσο περισσότερα μπορώ.
Δεν πρόκειται να χαραμίσω το χρόνο σας φουσκώνοντας το βιογραφικό μου με εξεζητημένους τίτλους δουλειών που έχω κάνει (για να φαίνονται πιο ενδιαφέρουσες), ούτε θα σας πω βλακείες για το πως οι ικανότητες που έχω εναρμονίζονται τέλεια με αυτά που απαιτεί η δουλειά. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ιδιαίτερες ικανότητες, ούτε εκκεντρικότητες στον χαρακτήρα (π.χ. τελειομανία) που μπορούν να σας φανούν χρήσιμες. Αυτό πουν όντως διαθέτω είναι πολύ υψηλή βαθμολογία και την διάθεση να δουλέψω σκληρά για εσάς».
Αυτό είναι το γράμμα του φοιτητή -το οποίο δημοσίευσε το Business Insider- που έγινε viral στην Wall Strert, με την μια τράπεζα να τον παίρνει τηλέφωνο μετά την άλλη.