Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013


ΜΑΡΙΑ ΗΛΙΑΚΗ Αποκάλυψε πόσο καιρό έχει να κάνει σεξ




Καλεσμένη στην εκπομπή "Πρωινό mou" βρέθηκε η Μαρία Ηλιάκη.
Η ξανθιά παρουσιάστρια κάθισε απέναντι από την Φαίη Σκορδά και τον Γιώργο Λιάγκα και μίλησε για όλους και για όλα.
Φυσικά οι ερωτήσεις για την προσωπική της ζωή δεν έλειψαν. "Είμαι πολύ καλά. Έφυγε το 2012 και έφυγε από πάνω μου ένα βάρος. Από τη νέα χρονιά περιμένω να μου έρθουν μόνο καλά πράγματα", ανέφερε αρχικά η Ηλιάκη.
Όταν ρωτήθηκε για το εάν ανήκει στο κλαμπ των single είπε: "Είμαι μόνη μου και είμαι καλά. Είμαι περίπου ένα χρόνο μόνη", ενώ ο Γιώργος Λιάγκας βρήκε την ευκαιρία να τη ρωτήσει πόσο καιρό απέχει από το σεξ.
Αναψοκοκκίνισε αλλά την απάντηση την έδωσε. Χωρίς λοιπόν κανένα δισταγμό τόνισε ότι τέσσερις μήνες έχει να βρεθεί σεξουαλικά με αρσενικό, συμπληρώνοντας ότι είναι συντηρητική και παραδοσιακή γυναίκα.
"Μόνο με μικρότερους άνδρες έχω κάνει σχέση. Δεν έχω υπάρξει με μεγαλύτερο. Κάτι εμπνέω στους μικρότερους, δεν ξέρω. Πάντα η διαφορά ηλικίας που είχα με τους συντρόφους μου ήταν περίπου τρία με τέσσερα χρόνια.
Εμένα μου αρέσει το πιο σοβαρό, αλλά μάλλον εγώ δεν αρέσω στο πιο σοβαρό. Με έχουν φλερτάρει ακόμα και 23χρονοι, κι εγώ φυσικά γελάω", δήλωσε χαρακτηριστικά.
Ολοκληρώνοντας μίλησε και για το χαμό της μητέρας της. "Αυτό που με έχει στιγματίσει από όλη αυτή την ιστορία είναι ότι επειδή πέρασα πολύ καιρό στα νοσοκομεία και γνωρίστηκα με πολύ κόσμο, έβλεπα ανθρώπους, 60, 70 χρονών να είναι μόνοι τους.
Πήγαιναν τα παιδιά τους τους έβλεπαν μια στο τόσο και μετά τους πήγαιναν μια γυναίκα και αυτό ήταν. Είναι λάθος όλο αυτό. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ανακούφιση από το να έχεις φροντίσει τον γονιό σου λίγο πριν φύγει. Είναι μεγάλες οι τύψεις μετά", είπε η Μαρία Ηλιάκη.

radar.gr