Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013


ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ "Ο Νότης είναι ο πιο ντόμπρος άντρας που έχω γνωρίσει"



Για τον Νότη Σφακιανάκη και τη συνεργασία τους μίλησε σε συνέντευξή της, η Πηνελόπη Αναστασοπούλου.Η ηθοποιός και τραγουδίστρια ανέφερε ότι νιώθει μεγάλη ασφάλεια κοντά του.
"Ο Νότης είναι πολύ πιο ροκ από ότι νομίζετε. Μου έγινε η πρόταση από εκείνον και δεν θα μπορούσα ποτέ να αρνηθώ. Είναι ο πιο ντόμπρος άντρας που έχω γνωρίσει", είπε στο περιοδικό "Hello".
Και συμπλήρωσε: "Πλέον έχω ανάγκη να συναναστρέφομαι τέτοιους ανθρώπους γιατί έχω κουραστεί να γνωρίζω άτομα που άλλα λένε και άλλα κάνουν. Μια κουβέντα του και μόνο μπορεί να με κάνει να ηρεμήσω.
Νιώθω απόλυτα ασφαλής κοντά του. Όταν θες να συνδυάσεις κάτι -ακόμα και στην μουσική- εάν το κάνεις με καλή διάθεση και δημιουργικό πνεύμα, θα έχει θετικό αποτέλεσμα".


radar.gr