Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013


ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΡΙΑ Αποκαλύπτει ότι βαριόταν το σχολείο



Για τα παιδικά της χρόνια και την εποχή που πήγαινε στο σχολείο μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξή της γνωστή παρουσιάστρια.
Μάλιστα δίχως κανένα δισταγμό δήλωσε ότι δεν ανήκε στην κατηγορία των παιδιών που λαχταρούσαν να πηγαίνουν στα μαθήματα.
Αναφερόμαστε στην ξανθιά παρουσιάστρια Νάντια Μπουλέ που είπε στο "ΟΚ": "Δεν μου άρεσε καθόλου το σχολείο. Το έβλεπα ως μια υποχρέωση που έπρεπε να βγάλω εις πέρας. Στη γ' λυκείου επειδή είχα ορκιστεί στον εαυτό μου ότι αν δεν περνούσα στις Πανελλήνιες δεν επρόκειτο να μπω στη διαδικασία να ξαναδώσω εξετάσεις, στρώθηκα στο διάβασμα και τέλειωσα το Λύκειο με έπαινο και αριστείο.Δεν ήμουν από τα παιδιά που μπορούσαν με μία ώρα διάβασμα να κατανοήσουν το μάθημα. Θυμάμαι, έκανα κοπάνα τις πρώτες ώρες για να μπορέσω να κοιμηθώ, αφού συνήθιζα να διαβάζω από τις 2 μέχρι τις 7 το πρωί. Ήμουν στο όριο να μείνω από απουσίες.
Ούτε σκανταλιές έκανα. Επειδή μάλιστα έτυχε να αλλάξω σχολείο, αμέσως μετά το "Bravissimo" με την Ρούλα Κορομηλά, τον πρώτο μήνα δεν μου μιλούσε κανένας. Πέρασα πολύ δύσκολα εκείνη τη χρονιά. Η τηλεοπτική μου εμπειρία με είχε κάνει πολύ εσωστρεφή".


radar.gr