Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013


ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ "Έχω κακή άποψη για τη "Χρυσή Αυγή""



Καλεσμένη στην εκπομπή "Βράδυ" βρέθηκε την Πέμπτη, η Πηνελόπη Αναστασοπούλου.
Η γνωστή ηθοποιός κάθισε αναπαυτικά απέναντι από τον Πέτρο Κωστόπουλο και μίλησε για όλους και για όλα.
Σε ερώτημα του παρουσιαστή για το τι πιστεύει για τη "Χρυσή Αυγή", η Πηνελόπη τόνισε ότι είναι εναντίον του κόμματος. "Πιστεύω για τη "Χρυσή Αυγή" άσχημα πράγματα. Έχω πολύ κακή άποψη και είμαι κατά της βίας", δήλωσε χαρακτηριστικά. Και συμπλήρωσε πως δεν της αρέσουν οι ημιμαθείς άνθρωποι, ούτε αυτοί που κατευθύνουν τους ανθρώπους.
Μετά από πολλά χρόνια όπως είπε ψήφισε στις εκλογές, καθώς θεώρησε ότι πρέπει να δώσει το παρόν.
Επιπλέον μιλώντας για τα επαγγελματικά της, έκανε λόγο για τα αναληθή δημοσιεύματα που βγαίνουν κατά καιρούς και γράφουν ανακρίβειες για το πρόσωπό της. "Δεν μπορώ να βλέπω ανθρώπους να πληρώνονται για να γράφουν ψέματα για τον υπόλοιπο κόσμο.
Αν αύριο μεθαύριο αυτοκτονήσει κάποιος υπό το βάρος όλων αυτών τι θα κάνουμε; Ξέρει κανείς τι κρύβουμε μέσα μας; Το να μην αρέσει σε κάποιον η δουλειά μου το δέχομαι, αλλά το να γράφει ψέματα για την δουλειά μου με ενοχλεί πάρα πολύ. Δεν μπαίνω να διαβάσω blogs. Μου τα στέλνουνε στο twitter και τα διαβάζω", τόνισε η Πηνελόπη Αναστασοπούλου.
radar.gr