Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013


ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Το άγνωστο δράμα με τη σύζυγο του Αθηνά Τσιλύρα



Σοκάρουν οι αποκαλύψεις της συζύγου του Σπύρου Παπαδόπουλου για τον Γολγοθά που έζησε τα τελευταία χρόνια. Ένα δράμα κι ένα οικογενειακό μυστικό που τώρα βλέπει το φως της δημοσιότητας.
Η ηθοποιός Αθηνά Τσιλύρα αποφάσισε να σπάσει τη σιωπή της. Να μιλήσει ανοικτά για το σοβαρό πρόβλημα που αντιμετώπισαν οικογενειακώς.
Για τις δύσκολες ώρες που πέρασε και την περιπέτεια που είχε με τον καρκίνο, από την οποία και βγήκε τελικά νικήτρια μίλησε η Αθηνά Τσιλύρα.
Η γνωστή ηθοποιός και σύζυγος του Σπύρου Παπαδόπουλου, πιο αποκαλυπτική από ποτέ, εξομολογήθηκε πως μιλά ανοικτά για την περιπέτεια της υγείας της. Θέλοντας, έτσι, να δώσει κουράγιο και στις άλλες γυναίκες που μπορεί να ανεβαίνουν τον ίδιο Γολγοθά.
Σε συνέντευξή της στο περιοδικό "ΕΓΩ!", δήλωσε χαρακτηριστικά: " Όταν έμαθα ότι έχω καρκίνο, πήρα τις μαστογραφίες στα χέρια μου, πήγα σε μια γωνιά του νοσοκομείου και άρχισα να κλαίω.
Χάθηκα. Δεν ήξερα πού βρισκόμουν, τι θα κάνω, τι με περίμενε", και συμπλήρωσε: "Την περίοδο των χημειοθεραπειών και τον ακτινοβολιών είχα δίπλα μου έναν πολύ καλό ογκολόγο. Μιλούσαμε.
Τότε υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι θα μιλάω ανοιχτά γι 'αυτό το θέμα, γιατί έστω και μια γυναίκα να με ακούσει και να δει ότι δουλεύω, συνεχίζω τη ζωή μου κανονικά, το έχω ξεπεράσει και είμαι καλύτερα, ίσως τη βοηθήσω".
radar.gr