Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013


Σοκάρουν οι δηλώσεις του συζύγου της Νανάς Καραγιάννη!



Την Παρασκευή έγινε γνωστό ότι η Νανά Καραγιάννη αποτελεί πλέον παρελθόν από το ραδιοφωνικό σταθμό όπου βρισκόταν τα τελευταία χρόνια.

Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για απόλυση της ραδιοφωνικής παραγωγού. Ο σύζυγός της, Γιάννης Κωτσόπουλος, ξεσπάει και ζητάει εξηγήσεις για τη "Νανούκα του", όπως λέει χαρακτηριστικά.

Χωρίς να αναφέρει ονόματα, "καρφώνει" κάποιο διευθυντικό στέλεχος του σταθμού που όπως λέει πριν από 5 μήνες είχαν μιλήσει κάπου στα Μελίσσια και είχε υποσχεθεί ότι η θέση της Νανάς δεν διατρέχει κίνδυνο.

Δείτε τι έγραψε στο facebook ο Γιάννης Κωτσόπουλος:

"Πρίν από ακριβώς από 5 μήνες & κάτι μίλησα μέ τους υπέυθυνους τού συγκεκριμένου σταθμού & για τήν γυναίκα μου & το θέμα υγείας & με διαβεβαίωσαν πως θα πάρουμε απλά μία αναρρωτική άδεια & πως όλα θα πάνε καλά!!!!!!!

Άν τό διαβάσεις φίλε μου θυμάσαι τήν κουβέντα μας στα Μελίσσια & σου είπα μήν κάνετε τίποτα στραβό γιατί η Νανούκα έχει δώσει & τήν ζωή της & μου έδωσες ΑΝΤΡΙΚΙΑ τό χέρι σου & μου είπες ούτε να το σκέφτεσαι & εσείς σήμερα τό πρωί βάλατε τήν χαριστική μαχαιριά στήν καρδιά της!!!!!!!!!!!!!!

Συγχαρητήρια που μου αποδεικνύεται πόσο σταράτα & παντελονάτα λόγια λέτε!!!!!!!!!!!Ένα θα σας πώ μήν πάθει κάτι τώρα πού μπήκαμε σε ένα δρόμο μετά από τόσα χρόνια γιατί όπως σου είχα πεί τότε δέν θα τα πάμε καλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"