Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013


ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΡΚΟΥΛΗΣ "Αγάπη μου μαγεύτηκα"!



Στο πλατό του "Dancing with the stars" εμφανίστηκε το βράδυ της Κυριακής, ο Νίκος Κουρκούλης.
Ο τραγουδιστής δεν χόρεψε, αλλά πήγε να καμαρώσει την Κέλλυ Κελεκίδου.
Εντυπωσιασμένος μόλις ολοκλήρωσε το χορό η σύζυγός του, πήρε το μικρόφωνο και μίλησε με τα καλύτερα λόγια! "Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι σε αυτή την τόσο ωραία ατμόσφαιρα. Ειλικρινά μαγεύτηκα αγάπη μου", δήλωσε αρχικά και συμπλήρωσε:"Έχω εντυπωσιαστεί με την γυναίκα μου. Η κριτική επιτροπή και ο κόσμος μπορεί να γνωρίζουν καλύτερα, αλλά εγώ τα καλύτερα έχω να τα πω μόνο για την γυναίκα μου κι ας λείπει τόσες ώρες από το σπίτι".
Απ' ό,τι φαίνεται η παρουσία του στο πλατό έφερε γούρι στην Κέλλυ που θριάμβευσε στη βαθμολογία, καθώς συμπλήρωσε 42 βαθμούς από την κριτική επιτροπή.

Δείτε το βίντεο:


radar.gr