Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013


ΤΖΕΝΙΦΕΡ ΛΟΠΕΖ "Δεν με απασχολεί η διαφορά ηλικίας με τον Κάσπερ"



Αυτά και άλλα πολλά δήλωσε η Λατίνα σταρ σχετικά με τη σχέση της με τον κατά 18 χρόνια νεότερό της Κάσπερ Σμαρτ (Casper Smart).

Η 43χρονη τραγουδίστρια φωτογραφήθηκε για λογαριασμό της αμερικάνικης έκδοσης του περιοδικού Harper's Bazaar και δεν δίστασε να μιλήσει για το πόσο ευτυχισμένη είναι στο πλευρό του 25χρονου χορευτή.

"Είναι φανταστικός! Είναι ο καλύτερος μου φίλος. Του εκμυστηρεύομαι τα πάντα. Μου προσφέρει υποστήριξη και αγάπη" δήλωσε η Τζένιφερ Λόπεζ (Jennifer Lopez).

Δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στη διαφορά ηλικίας που έχει με τον Σμαρτ: "Νιώθω πολύ νέα! Τα έχω καλά με το σώμα μου και με τις ρυτίδες μου. Δεν σκέφτομαι την ηλικία μου, ούτε και το πόσα χρόνια περνάω τον Κάσπερ. Για εμάς τους δύο δεν αποτελεί θέμα!".
radar.gr