Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013


ΠΕΤΡΟΣ ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ "Αν δεν δουλέψω, δεν έχω για να ζήσω"



Για την οικονομική του κατάσταση, για τα χρήματα που του αποφέρει η δουλειά του καθώς και για τα ρίσκο που κάθε φορά παίρνει όταν ανεβάζει μία παράσταση μίλησε ο Πέτρος Φιλιππίδης!
«Εγώ αυτή τη στιγμή δουλεύω για να πληρώνω την εφορία και τα δάνειά μου», αποκάλυψε ο ηθοποιός εξηγώντας ότι αν και έχει βγάλει χρήματα από τη δουλειά του δεν ζει πλουσιοπάροχα.
Αναφέρθηκε στα λεφτά που έχει κερδίσει από το θέατρο εξηγώντας πως εκείνος δουλεύει με ποσοστά στις παραστάσεις του οπότε κάθε φορά παίρνει ένα μεγάλο ρίσκο.
«Αν πετύχει εμπορικά κερδίζω, αν αποτύχει αποτυγχάνω κι εγώ», τόνισε ο δημοφιλής ηθοποιός στο περιοδικό "Εγώ".
Ο Πέτρος Φιλιππίδης ανέφερε επίσης πως ποτέ δεν έκανε χλιδάτη ζωή και πως το μόνο του όνειρο ήταν να αποκτήσει ένα σπίτι και να μπορεί να περνάει ώρες με την οικογένειά του και τους φίλους του.
«Δεν με ενδιέφερε ποτέ η κοσμική ζωή και οι καλλιτεχνικές και δημοσιογραφικές παρέες. Δεν είμαι αυτής της κατηγορίας ούτε ως άνθρωπος ούτε ως καλλιτέχνης», είπε χαρακτηριστικά.
radar.gr