Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013


«Ναι, με έχει χαστουκίσει άνδρας», εξομολογείται η Μαρία Μπακοδήμου



Δηλώνει πολύ cool στις σχέσεις της ενώ αποκαλύπτει πως την έχει χαστουκίσειάνδρας.
Ο λόγος για την Μαρία Μπακοδήμου, η οποία αποκαλύπτει σε πρόσφατη συνέντευξη της : «Είμαι πολύ cool στις σχέσεις μου. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν παθιάζομαι ή ότι δεν έχω έντονα συναισθήματα, αλλά όχι δεν είμαι «drama queen». Συνήθως πέφτω σε άνδρες «drama queen». Όταν έχει πάρει ο άλλος πρώτα το ρόλο εσύ δεν έχεις λόγο», λέει στο Εγώ και καταλήγει αποκαλύπτοντας πως και έχει χαστουκίσει άνδρα και την έχουν χαστουκίσει. «Ναι, έχω χαστουκίσει. Είναι δυνατόν να μη συμβεί; Μια γυναίκα το κάνει πιο εύκολα απ' ότι ένας άνδρας αντιστοίχως στον σύντροφο της». Όσο για τον αν την έχουν χαστουκίσει, απαντά: «Ναι, με έχει χαστουκίσει άνδρας».



gossip-tv